2012. január 1., vasárnap

Szilveszter







Tegnap a szilvesztert Zsófinál töltöttem:)) 3asban voltunk Merci, Zsófi, és én. Miénk volt a ház. Először kupicás játékot játszottunk, de persze csak borral mert nem akartunk bebaszni...bár így is megittunk legalább másfél üveg bort...ezután hát hogy is mondjam jó kedvünk lett és elkezdtünk"bulizni" mikor lenyugodtunk beszélgettünk kényes témákról és viccesekről. Később scrabble-t játszottunk....és megint beszélgettünk éjfélkor pezsgőt bontottunk amivel majdnem kilőttük a plafont vagyis csak Merci xDD Elénekeltük a Himnuszt és kimentünk csillagszórózni....közbe a kutyák berohantak a házba és mi fél órát birkóztunk vele...pontosabban mi röhögtünk és Zsófi birkózott xDD Éjfél után megnéztünk két filmet a 40nap és40 éjszakát meg a flash dance-t.... hajnali ötkor elaludtunk, de nem aludtunk sokat kb. csak 2 vagy 3 órát...bár sztem ezzel ilyenkor mindenki így van B.U.É.K.
Ezzel lehetett pörgetni én az egylábasnál mindig kiöntöttem a bort xDD fejembe szállt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.