2012. január 27., péntek

Nem lakni jöttünk a földre, hanem élni :)

A mai nap felejthetetlen a suli extra jó volt. Töri órán például olyan hangosat korgott a gyomrom hogy a tanár röhögőgörcsöt kapott...és a mi idióta Ákosunkról is kiderült egy pár mocskos titok xDD Szóval a java akkor kezdődött amikor kiléptem a suliból....először is majdnem átestem a kiléptetőn és kb. mindenki rajtam röhögött. Mondjuk én is magamon szóval semmi gáz xDD szóval annyira röhögtem h nem vettem észre bátyót aki azért jött el a sulinkhoz hogy segítsen megcsinálni a kisfilmünket. Szóval ő ott jött mögöttünk és elmentünk egy bisztróba....ettünk sütit és kaptam egy rajzot ajándékba...(azért bátyóból nem néztem volna ki, hogy rajzolásra adja a fejét) szóval ugye bár holnap van a szülinapja ezért én meg megleptem egy szülinapi sütivel amit egy olyan puszival hálált meg hogy huhh xDD közben hülyéskedtünk meg csináltunk videókat...szegény bátyónak viszont beszóltam egyet...remélem nem sértődött meg :/ szóval ezután hazamentünk és mostanáig aludtam szinte végig :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.