2012. január 23., hétfő

Nem lehet tökéletes a napunk, ha nem teszünk valamit valakiért, aki sosem fogja tudni viszonozni.

Ez a napom rosszul indult, nagyon rosszul....megtudtam hogy az egyik nagyon jó barátnőm kutyáját elaltatják. Más esetekben nem szoktam átérezni, sőt alig várom hogy befejezze a mondókáját, de ezt most teljesen átéreztem...régebben én is átéltem ezt, és nem mellesleg én is mondjuk hogy ismertem a kutyáját. A suli átlagosan telt, viszont a végén egy hatalmas meglepetés várt ami kb...bearanyozta a napom. Mikor kiléptem a suliból kivárt rám? na ki? Az én legaranyosabb bátyusom :D és haza kísért.....:) életemben nem gondoltam volna hogy egyszer bárki is hazakísér az iskolából...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.